zarinland (سرزمین طلایی)
سرزمین طلایی

 

ماهی قرمز از جمله آبزیان زینتی است که در مراکزی ویژه تکثیر و پرورش می یابد و هرساله با نزدیک شدن به ایام عید نوروز تقاضا و استقبال از خرید آن افزایش یافته و سرانجام میهمان سفره های هفت سین خانواده های ایرانی می شود. این درحالیست که در چند سال گذشته، بسیاری از کنشگران حقوق جانوران در ایران و دیگر کشورهای جهان نسبت به خرید ماهی‌های قرمز و نگهداری نامناسب آن‌ها اعتراض کرده‌اند.

 آن‌ها خرید این ماهیان در بسته‌های پلاستکی و با قیمت پایین را عامل پرورش زیاد و در نهایت کشته شدن تعداد بسیاری از آن‌ها می دانند و بر این باورند که نباید برای لذت‌های آنی و زودگذر اقدام به خرید جانوران زنده کرد، به گونه‌ای که تعداد بسیاری از آن‌ها هر سال کشته شوند. بعضی دیگر از کنشگران محیط زیست نسبت به این حرکت ابراز مخالفت کرده‌اند. آن‌ها نیز بر این باورند که ماهیان قرمز از معدود جانورانی هستند که مردم ایران در زندگی با آن‌ها روبرو می‌شوند و این می‌تواند به درک بیشتر آن‌ها از جانوران کمک کند.

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای دیدن کامل تصاویر به ادامه مطلب برید

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

در یکی از روستاهای هند، مردم موش می پرستند. 

 به گزارش عصر ايران، در این روستا در ایالت راجستان هند، مردم برای عبادت موش ها در عبادتگاه به عنوان محل زندگی موش ها حاضر می شوند و برای آنها غذا به همراه خود می آورند. مردم علاوه بر دادن غذا، سعی در نگهداری از موش ها دارند. 
 در معبدي به نام کارنی ماتا بیش از 20 هزار موش زندگی می کند. این موش ها از کانال های فاضلاب و کوچه ها جمع آوری و به معبد منتقل شده اند.  مردم هم هرگاه بخواهند مراسم عبادی خود را به جا بیاورند به این موش ها غذا  و شیر هدیه می دهد. 
 علاوه بر این دیوارها و موانعی برای جلوگیری از ورود دیگر حیوانات به این عبادتگاه و آسیب زدن آنها به موش ها ایجاد شده است. 

 

موش ها هم با آزادی کامل در مکان های مختلف عبادتگاه در رفت و آمد هستند و هیچ کس مانعی در برابر آنها ایجاد نمی کند. این موش ها حتی مجبور نیستند در جستجوی غذا باشند زیرا شیر و غذا در ظرف های بزرگ در همه جای عبادتگاه وجود دارد. 
 غذای موش ها هم محدود به شیر و پنیر نیست بلکه برخی افراد برای آنها انواع شیرینی و غذای آماده می آورند. 

پیروان آئیین عبادت موش ها معتقدند موش تجسم زنده الهه ای به نام کارنی ماتا است. الهه ای که نام معبد هم از او گرفته شده است. کارنی ماتا نام زن هندویی است که در قرن 14 میلادی زندگی می کرد؛ حیات زاهدانه ای داشته و بسیار مورد احترام مردم  بود. 
 
مسؤولان عبادتگاه هم با هشدار به مراجعه کنندگان اعلام کرده اند هر فردی که منجر به مرگ یک موش شود باید برای کفاره این گناهش، مجسمه ای از موش از جنس طلا یا نقره تهیه و در عبادتگاه نصب کند. 











برای دیدن کامل عکس ها به ادامه مطلب برید نظر یادتون نره حتما 

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

King Queen www OverDoz IR 1 عکس های جالب شاه و فرح در روز درختکاری

محمدرضا شاه پهلوی در روز درختکاری

 

 

King Queen www OverDoz IR عکس های جالب شاه و فرح در روز درختکاری

فرح دیبا ، در شهرداری شهر پاریس
 
به این سایت رأی بدهید

 

یک موتورسوار چینی زیر چند تن آسفالت داغ در منطقه یوهوان استان چجیانگ چین جان خود را از دست داد. این اتفاق بر اثر واژگونی کامیون حامل 10 تن آسفالت و ریخت شدن سنگ های داغ روی این موتور سوار که به طور ناگهانی در مقابل این کامیون ظاهر شده بود، رخ داد.

دمای آسفالت های ریخته شده روی این موتور سوار بخت برگشته چینی بالای 100 درجه بوده است. در زیر تصاویری از این حادثه دلخراش را مشاهده می فرمایید.

 

به این سایت رأی بدهید

 در یکی از تصاویر منتشر شده رسانه ها از این مراسم، خالکوبی دست راست آنجلینا جولی دیده می شود که جمله ای دو سطری به زبان فارسی است اما در این تصویر تنها سطر اول قابل خواندن است. در بیست و نهمین مراسم جوایز ایندیپندنت، آنجلینا جولی، سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد و بازیگر هالیوودی به همراه همسر خود براد پیت حضور داشت.

 

” ماورای باورهای ما ماورای بودن و نبودن های ما …” .این جمله فارسی، هدیه افغان ها به اوست. این بازیگر پس از سفر به افغانستان و بازدید از مدارس دخترانه این کشور، این جمله فارسی را برگزید.

 

 

 

 

به این سایت رأی بدهید

 

یک فراری مدل 458 Italia به صورت رسمی با پلاک ملی و قیمت کهکشانی 8.5 میلیارد تومان در سایت‌ های اینترنتی برای فروش گذاشته شده بود.

 

صاحب این خودرو می‌گوید که اتومبیل مذکور، تنها فراری پلاک شده در ایران است.

 

تنها اتومبیل 8.5 میلیاردی در خیابانهای تهران +عکس

تنها اتومبیل 8.5 میلیاردی در خیابانهای تهران +عکس

تنها اتومبیل 8.5 میلیاردی در خیابانهای تهران +عکس

 

به این سایت رأی بدهید

 

 

ساحل ماهو که در سنت مارتین هلند قرار دارد خطرناک‌ترین ساحل دنیاست. این ساحل نه بخاطر زیبایی ساحلی بلکه به دلیل واقع شدنش در کنار فرودگاه بین‌المللی پرنسس جولیانا مورد استقبال بسیاری از توریست‌های دنیا قرار گرفته است تا هم در ساحل این جزیره‌ آفتاب بگیرند و هم از دیدن هواپیما‌های در حال فرود از نزدیکترین نقطه لذت ببرند. گردشگران می بینند که هواپیما با ارتفاع 10 تا 20 متری بالای سرشان عبور می‌کند و همین ویژگی باعث شده که توریست‌های زیادی به این ساحل که در جزایر آنتیل هلند در دریای کارائیب واقع شده وارد شوند.

 این ساحل با شنهای سفید پوشیده شده و به دلیل فرسایش بادی ناشی از برخاستن هواپیماها، فاقد هرگونه پوشش گیاهی است. دریاچه هم به دلیل شرایط جوی خاصی که به منطقه حاکم است، امواج بلند اقیانوسی دارد که به گردشگران فرصت خوبی برای موج سواری و … می دهد. فرودگاه پرنسس جولیانا آنقدر به ساحل نزدیک است که تابلوی پرواز آن به راحتی از داخل رستوران های ساحلی دیده می شود و مردم تمام مکالمات برج مراقبت و خلبان ها را از رادیوی محلی می شنوند. ویژگی‌های این ساحل، بسیار جذاب است اما نباید از تابلو‌های خطر مرگ که در نقاط مختلف ساحل ماهو نصب شده اند غافل شد چون با پرواز هواپیما و صدای گوشخراش آن، بی‌باک‌ترین گردشگر نیز به وحشت می‌افتد.

 

مهم ترین خطر این ساحل آن است که خیلی از گردشگران با شدت بادی که از برخاستن هواپیما ایجاد می شود، از ساحل به داخل آب کشیده می شوند یا در آب دچار یک پیشروی غیر عادی و خودناخواسته خواهند شد که ممکن است باعث مرگ افراد شود. دلیل ساخته شدن فرودگاه در نزدیکی این ساحل این است که زمین قسمت شرقی‌ این جزیره تپه مانند و ناهموار است. به همین دلیل چاره ای جز ساخت فرودگاه در قسمت غربی جزیره نبوده است. هواپیما‌ها مجبورند از قسمت غربی جزیره‌ با ارتفاع 10 تا 20 متر از روی ساحل عبور کنند و منحصر بفردترین تفریح ترسناک دنیا را برای گردشگران عشق هواپیما فراهم آورند.

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

 

برای دیدن کامل تصاویر به ادامه مطلب یرسد نظر یادتون نره        منبع:گیزمیز

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

«آن زمان که من دستگیر شدم نون دونه ای 5 قران بود اما الان خیلی گرون تره. چند روز پیش یه اسکناس سبزرنگی دیدم که انگار 10 هزار تومانی بود. آن زمان 10 هزار تومان خیلی پول بود.»

اینها بخشی از حرف های قدیمی ترین زن زندانی ایران است که چندی پیش پس از سال ها محاکمه و رسیدگی به پرونده اش بالاخره از زندان آزاد شد.
 

 

او که 20 سال قبل به اتهام قتل دستگیر شده بود، امسال بعد از سال ها می تواند زمان تحویل سال همراه خانواده اش پای سفره هفت سین بنشین اما به گفته خودش «در این مدت خیلی چیزها عوض شده. حتی نمی دانم بیرون از زندان عید چه شکلی است.» با «فاطمه مطیع» به بهانه رسیدن نوروز به گفتگو نشسته ایم و او در این گفتگو ماجراهای جالب و خواندنی را از زندگی اش در زندان تعریف می کند.

 

بالاخره بعد از 20 سال از زندان آزاد شدید، شما 20 تا عید را در آنجا گذراندی، چه خاطراتی از آنجا دارید؟

- آخه زندان چه خاطراتی داره. زندان جای آدم های خوب و خوش نیست. در زندان، زندانی ها در سالن ها مختلفی بودند، مثلا ما سالن 7 بودیم. بعضی از دوستانم مثل کبری – عروس سیاه بخت – در بند دیگری بودند. آنجا هم همینطور سالن بود اما تمیزتر و بهتر بود. آنجا چکی ها و قتلی ها بودند.
 

 
 

درمدت حب با کدام یکی از زندانی ها بیشتر از همه رفیق بودی و او را می دیدی؟

- هر روز همه همدیگر را می دیدیم اما من هر روز کبری رحمانپور (زنی که پس از قتل مادرشوهرش به عروس سیاه بخت معروف شد) رلا می دیدم با هم صحبت می کردیم. خیلی افراد دیگر هم بودن. همه در یک سالن بودیم امافقط بندها جدا بود.

در زندان کسی هم بود که از شما بزرگتر باشد؟

- بله، از من بزرگتر هم بود. مثلا زندانی 80 ساله داشتیم. 70 ساله داشتیم. بعضی هاشون چکی بودند بعضی ها هم موادی اما از همه بیشتر، من زندان بودم. فقط من 20 سال زندان بودم و همه من را می شناختند.

در این 20 سال که زندان بودید آیا شنیدید کسی بخواهد نقشه فرار از زندان بکشد؟

- از زندان که نمی شود فرار کنی. نقشه می کشیدند ولی خب چطور می شد فرار کرد. نقشه می کشیدند اما وقتی نمی شد فرار کنند می نشستند سر جایشان. من می گفتم بنشینید. شکم تان سیر شده نقشه می کشید. از زندان نمی شود فرار کرد. بیشتر جوان ها نقشه می کشیدند. پیرها که نمی توانستند کاری بکنند، می نشستند حرف می زدند و شوخی می کردند که وقت شان بگذرد.

در زندان بیشتر با چه کسانی دوست بودید؟

- یکی از دوستان من اختر بود. بیشتر با او می نشستم صحبت می کردم. مژگان هم بود. منیژه هم بود. اینها همه شان قتل کرده بودند و حکم قصاصشان آمده بود. شهلا (قاتل همسر ناصر محمدخانی) هم بود. با اینها می نشستیم در بند 7 صحبت می کردیم. البته روزها که نبودیم. من روزها می رفتم در بخش فرهنگی کار می کردم. شب ها با هم یک ساعت می نشستیم و همینجوری صحبت می کردیم و از زندگی هامون می گفتیم که چقدر بدبخت و بیچاره شدیم. اینکه بالاخره امشب ما را می برند پای چوبه دار یا فردا شب. همه اش منتظر بودیم که امشب می آیند و ما را برای اجرای حکممان می برند. این زندگی ما بود. چه فایده یک چای می خوردیم. با دلهره. می آمدیم یک لقمه نان بخوریم با دلهره. می خوابیدیم با دلهره. وقتی که آدم زیر قصاص باشد خیلی برایش زندگی سخت است.

برای خواندن کامل به ادامه مطلب برید نظر یادتون نره ممنونم

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 8tocgzysxkivsp0bfeda.jpg


محمد رحمانی فوتبالیست تحصیل کرده و خوش اخلاق باشگاه پیروزی کامیاران که اخلاق نیکوی او ورد زبان تمامی اهالی ورزش شهرستان بود بر اثر سانحه تصادف از میان ما رفت .به گزارش مهر، روز دوشنبه محمد رحمانی در مسیر جاده کامیاران – کرمانشاه
بر اثر تصادف جان خود را از دست داد. هیئت والیبال شهرستان کامیاراناین ضایعه دردناک را به تمامی همشهریان و جامعه وررزشی شهرستان و خانواده آنمرحوم تسلیت عرض می کند.

 

به این سایت رأی بدهید

 

به این سایت رأی بدهید

 

 

این خانم ایرانی‌ جان هفت آمریکایی‌ را نجات‌ داد (+عکس)ساناز نظامی برای تحصیل در رشته مهندسی در دانشگاه فن آوری میشیگان رفته بود اما تنها چند هفته بعد از آن در یک منطقه دور افتاده از آمریکا، بر اثر ضرب و شتم شوهرش دچار مرگ مغزیشد.خانواده وی توانستند به لطف کارکنان بیمارستان عمومی میشیگان آخرین لحظات وداع با دختر خود را از اینترنت تماشا کنند. یک پرستار زن در بیمارستان میشیگان پیشانی ساناز را در آخرین لحظه زندگی اش در حالی بوسید که خانواده او در فاصله ای دورتر از ۹۷۰۰ کیلومتر آخرین لحظات وداع با دخترشان را از طریق لپ تاپ تماشا می کردند و می گریستند.

 
ساناز نظامی زن پرجنب و جوش ۲۷ ساله ای بود که می توانست به سه زبان فارسی ، انگلیسی و فرانسه صحبت کند. وی از طریق اینترنت با یک ایرانی به نام نیما نصیری ساکن کالیفرنیا آشنا شده و پس از ازدواج در ترکیه به آمریکا می آید.این دختر ایرانی روز ۸ دسامبر به دلیل ضرب و شتم شدید توسط همسرش به بیمارستان عمومی میشیگان منتقل شد و روز ۹ دسامبر به علت ضربه مغزی درگذشت.

از آنجائیکه خانواده ساناز نظامی امکان تهیه ویزا و مسافرت به آمریکا را نداشتند با همکاری کارکنان بیمارستان از طریق ارتباط اینترنتی با وی وداع کردند و به صورت آنلاین شاهد مرگ دخترشان بودند. آنان رضایت دادند که اعضاب بدن وی برای نجات جان بیماران دیگر اهدا شود.بدین ترتیب ارگان های حیاتی بدن ساناز ( قلب، ریه ها، کلیه ها، کبد، لوزالمعده و روده کوچک) جان ۷ نفر را در آمریکا نجات داده است.پیکر ساناز نظامی ۱۸ دسامبر با حضور کارکنان و پرستاران بیمارستان، به خاک سپرده شد.

 

به این سایت رأی بدهید

 

خودروهای دست ساز اصولا از خودروهای دیگر ارزش بسیار بالاتری دارند و حتی در بعضی کمپانی های خودرو سازی معتبر، موتور یا بدنه به صورت دستی ساخته می شوند. در ایران به علت نبودن و کم یاب بودن خودرو های دست ساز، فضای مناسبی برای ارائه و ساخت این نوع خودرو ها وجود ندارد. چرا که عموما به این خودروها به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم، مجوز تردد داده نمی شود. خودروی فراری دست ساز معرفی شده در این مطلب، از معدود خودروهای دست سازی است که در ایران پلاک شده است.

از فاصله ی دور این خودرو بسیار شبیه به فراری Pininfarina F50 به نظر می رسد که طراحی آن مربوط به سال 1995 است. ولی با دقت بیشتر می توان پی به دست ساز بودن و متفاوت بودن این خودرو برد. از رو به رو خودرو کاملا کشیده و با سقف کوتاه حدود 1 متر است که بدون وجود در های افقی، ورود و خروج کاری محال است!



 

 

 

برای دیدن تصاویر کامل به ادامه مطلب برید لطفا نظر یادتون نره

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

 

 

Seri322 Aksaye Bazigaran www OverDoz IR%20%284%29  سری سیصد و بیست و دوم تک عکسهای جدید بازیگران ایرانی

 

آزاده زارعی

نفیسه روشن و همسرش

 

Nafiseh Roshan Hamsarash www OverDoz IR%20%284%29 جدیدترین عکس های نفیسه روشن و همسرش

 

 

Mahtab Keramati New www OverDoz IR%20%283%29 جدیدترین عکس های مهتاب کرامتی

 

 

 

Mahtab Keramati New www OverDoz IR%20%282%29 جدیدترین عکس های مهتاب کرامتی

 

برای دیدن کل تصاویر به ادامه مطلب برید نظر یادتون نره مارا بانظراتتون امیدوار کنید

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 والی به طول 10 متر در تور یک ماهیگیر گیر در بندر "بوسعيد" در شمال تونس افتاد. 

 

بلال جبری ماهیگیر تونسی که برای صید ماهی به دریا رفته بود بامداد روز دوشنبه با اتفاق عجیبی مواجه شد. او که که حس می‌کرد تور ماهیگیری اش دیگر ظرفیت ندارد، برای جمع کردن آن اقدام کرد که متوجه شد شی‌ سنگیني در این تور گیر افتاده است.

به گزارش «اکسپرس» خودش در این باره گفت: «ابتدا که سنگینی تور را دیدم حس کردم قطعه ای سنگین از یک اتومبیل در تور گیر کرده ولی وقتی آن را بالا کشیدیم متوجه شدیم که یک وال است و حسابی شوکه شدم». این وال که یکشنبه شب به تور افتاده بود جان خود را از دست داده است و وقتی او را به ساحل "بو سعید" انتقال می‌دهند طول او 10 متر برآورد شده است. 

گفته می‌شود وزن این وال هم به طرز شگفت انگیزی بین 7 تا 8 تن است! 

ماهیگیرهای محلی می‌گونید قبلا پیش امده که والی با طول سه یا 4 متر مشاهده شود ولی این برای اولین بار در این منطقه است که حیوانی با این عظمت مشاهده می شود.

 



















 
به این سایت رأی بدهید

 avicii_house_05.jpg

برای دیدن بقیه تصاویر به ادامه مطلب برید

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

اینجا سوپرمارکتی در نانجینگ چین است و آنچه می بینید یک سیب غول پیکر 1.2 کیلوگرمی است که در کنار سایر سیبهای معمولی غیر طبیعی به نظر می رسد.



واقعا چه کسی حاضر می شود سیبی که اصلیت اش ژاپنی بوده و 2 ماه از عمرش را در فروشگاه گذرانده، به قیمت 3 میلیون تومان بخرد. البته فروشنده برای ایجاد جذابیت روی ان تصویر بودا را نقاشی کرده تا شاید خریداری پیدا شود.

دو سال قبل نیز یک آناناس بزرگ را (که دو سال وقت صرف رشد اش کرده بودند) به ارزش 10 هزار پوند معامله کردند که در نهایت به عنوان گرانترین میوه معامله شده در این رده، به ثبت رسید.

در سال 2013 نیز ژاپنی ها با خرید دو هندوانه ژاپنی به ارزش 10300 پوند رکورد دیگری را بر جای گذاشتند که در تصویر مشاهده می کنید.



 

 

 

سیب 1.2 کیلوگرمی به قیمت 664 پوند معادل 3 میلیون و 320 هزار تومان
قیمت این سیب 6800 یوان معادل 664 پوند تعیین شده (3 میلیون و 320 هزار تومان با پوند 5 هزار تومانی) و حدود دو ماهی است که در سوپر مارکت قرار داده شده اما کسی هنوز آن را نخریده است.
 
 
 

 

به این سایت رأی بدهید

 خواننده آلبوم «دیگه میرم» پیش از قطعه «حلقه» گفت:«این قطعه تقدیم به کسانی است که هرگز نرسیدند و گاهی بهتر است هرگز نرسید تا اینکه دیر رسید». کمی از آغاز این ترانه نگذشته بود که یکی از طرفداران خراطها با سرعت بالا خود را به استیج رساند و لحظاتی خواننده محبوبش را در آغوش گرفت. چند لحظه بعد دومین نفر که قصد پرش روی استیج را داشت توسط نیروهای حراست متوقف شد.

در اواخر برنامه نیز نفر سومی قصد انجام این اقدام دور از عرف اجراهای داخلی را داشت که با هوشیاری عوامل اجرایی ، توفیقی نصیبش نشد. این سه نفر به صندلی های خود هدایت شدند و بالای سر هرکدام یک نیروی حراست تا پایان برنامه ایستاد!

در بخش دیگر برنامه ، خراطها اعلام کرد که پدر و مادرش نیز در سالن حضور دارند و بوسه ای بر دستان آنها زد و گفت:«اکنون می خواهیم از تمامی مادران قدردانی کنیم. می خواهیم این بخش را به مادرانی تقدیم کنیم که نیستند و یا سالمندانی که روی تخت بیمارستان هستند». او پشت پیانو نشست و قطعه «مادر» را در یک فضای احساسی خواند و اشک از چشمان خودش و اغلب حضار جاری شد.

حاشیه ها 
*علاوه بر بنرهایی که گاها از سوی تماشاگران نمایش داده می شد ، یکی از حاضرین با هماهنگی عوامل سالن به روی استیج رفت و یک بنر بزرگ حاوی اشعار خراطها را به او تقدیم کرد.
* در سانس های اول و دوم این کنسرت نیز تابلو فرشی نفیس به این خواننده از سوی دوستدارانش اهدا شد.
* احمد پور مخبر و پسرش ، علی کاظمی، نفیسه روشن و همسرش و نعیمه نظامدوست از دیگر چهره هایی بودند که در سالن اجرای برنامه حضور داشتند.

 

به این سایت رأی بدهید

 تهیه‌کننده «پایتخت 3» تأکید کرد تمام لوکیشن‌ها و شخصیت های جدیدی که به این سریال اضافه می‌شوند بر مبنای قصه است و نزدیک شدن روایت این سریال به موضوعات ورزشی حضور بک مجری مشهور عرصه ورزش در این سریال را به دنبال داشته است. 

 
الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت 3» درباره آخرین وضعیت این سریال به مهر، گفت: ما سریال را بر مبنای قصه جلو می بریم و قصه، لوکیشن‌های بعدی ما را مشخص می‌کند. اکنون قرار نیست بازیگر جدیدی به سریال اضافه شود مگر اینکه به اقتضای قصه چنین اتفاقی بیفتد. 
 
وی افزود: شخصیت‌های محوری و ثابت «پایتخت 3» خانواده معمولی هستند و اصولا اتفاقات حول محور زندگی آنها رخ می دهد. تنها رویکرد متفاوت ما در این سری از سریال نزدیک شدن به مباحث ورزشی است و به تازگی بهرام شفیع مجری ورزشی به ما پیوسته و قرار شده در استودیو برنامه «ورزش و مردم» بخش هایی از سریال با حضور او و علیرضا رضایی قهرمان سابق کشتی ایران و اولین مدال‌آور تاریخ کشتی ایران در دسته فوق سنگین المپیک ضبط شود. 

 

در «پایتخت دو» با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، موضوعات سیاسی در قصه مورد توجه قرار گرفته بود که از آن جمله می‌توان به نامه به رییس جمهور اشاره کرد. 
 
از آن جایی که همواره مقدم می‌کوشد مباحث روز را در سریال‌هایش بگنجاند به نظر می رسد با توجه به نزدیک شدن به جام جهانی، این سریال توجه جدی به فوتبال داشته باشد و ازحضور چهره‌های ورزشی بهره بگیرد. پرداخت به ورزش کشتی نیز که به دلیل سیر قصه و ورود شخصیت نقی به این عرصه بوده است. 
 
در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت» آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‎ای روی می‎دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‎گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‎اش را وارد ماجراهایی تازه تر می‌کند. 
 
محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه بازیگران اصلی این سریال هستند. 
 
همچنین هنرمندانی چون مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر به عنوان بازیگران مهمان در این اثر حاضر شده اند. 

 

 

 

به این سایت رأی بدهید

 

 

رابطه پدر-فرزندی و مادر-فرزندی از اسرار آمیزترین روابط انسانی و، حتی بالاتر از آن، از اسرارآمیزترین روابط کل جانداران ساکن در زمین است؛ اما گاهی پدران یا مادرانی پیدا می شود که کار را از این هم عجیب تر می کنند.

اگر این معما را حل کنیم، تکلیف نصف خبر معلوم می شود: « فاصله خانه یک دانش آموز تا مدرسه اش چهار و نیم مایل است. پدری برای رساندن فرزندش به مدرسه، هر روز این مسیر را می رود و باز می گردد… حالا چرا کلا 13 مایل راه می رود؛ در حالی که باید یا 18 مایل راه برود یا 9 مایل؟». جواب قاعدتا این است که محل کار او در وسط مسیر است و حدود 2 مایل با مدرسه فرزندش فاصله دارد. در نتیجه، ما دوتا 2 مایل داریم و دوتا هم 4/5 مایل که جمعا می شود 13 مایل.

اما قصه از چه قرار است. قصه این است که مردی چینی، ساکن ایالت سیچوان در جنوب غربی چین، فرزند معلولی دارد که نزدیک ترین مدرسه ای که حاضر شده او را بپذیرد با خانه آنها 4/5 مایل فاصله دارد. پدرش هر روز صبح ساعت 5 از خواب بر می خیزد. هم صبحانه را آماده می کند و هم نهار را. بعد هم فرزندش را در زنبیلی که مخصوص او ساخته می گذارد و او را به مدرسه اش می رساند. سپس دو مایل باز می گردد تا به کار بپردازد و آخر وقت هم دوباره 2 این دو مایل را می پیماید و به سراغ پسرش می رود و او را به خانه می برد.

این مرد می گوید که بی سوادی زندگی زناشویی اش را متلاشی کرد؛ اما اکنون او نمی خواهد که فرزندش به سرنوشت او مبتلا شود… بعد از اطلاع رسانه ها از کار این فرد، حالا او پدر سال لقب گرفته است.



 

به این سایت رأی بدهید

  کویین مری 2 نام بزرگترین اقیانوس پیمای دنیاست که ظاهری بسیار بزرگ و خوفناک دارد! یکشنبه کاپیتان این کشتی بر روی بدنه پایینی کشتی ایستاد

تا این اقیانوس پیمای 151000 تنی را از نمای دیگر ببیند.به گزارش ایسنا، این تصاویر زیبا برای جشن تولد 10 سالگی این کشتی که چند هفته ی دیگر است گرفته شده است. 

قسمتی که کاپیتان بر روی آن ایستاده است قسمتی از کشتی است که برای جهت دادن و حفظ تعادل کشتی استفاده می شود مرتبا به زیر و روی آب می رود پس کار سختی است

که ان را روی آب نگه داشت تا یک نفر روی ان برای مدتی بایستد. پس مهندسان این کشتی ماه ها برای این امر برنامه و نقشه کشیدند!
این کشتی در هر سفر می تواند حدود ۲۶۲۰ نفر را جابجا کند و حدود ۱۲۵۳ خدمه هم دارد که شبانه روز از آن محافظت می کنند که در این ۱۰ ساله گذشته حدود ۴۰۰ سفر انجام داده اند

و ۲۰۰ بار اقیانوس ارام را طی کرده اند. 

کاپیتان می گوید از اینکه توانستم در این قسمت از کشتی قرار بگیرم بسیار بسیار بسیار خوشحالم! من از ده ها متر بالاتر این کشتی را کنترل می کنم و برای اولین بار به اینجا می آیم. 

 

 
به این سایت رأی بدهید
یک شنبه 4 / 11 / 1392برچسب:, :: 20:5 ::  نويسنده : امید علیخانی

دلیل محكم برای اینكه به  مرد  بودن خودافتخاركنید:

 1-همیشه ازنام خانوادگی شمااستفاده میشه.

2-مدت زمان مكالمه تلفنی شماحداكثر30ثانیه ست.

3-برای یك مسافرت یك هفته ای فقط به یك ساك كوچیك دستی نیازدارین.

4-درتمام شیشه های مرباوترشی راخودتون بازمیكنین.

5-دوستاتون توجهی به كاهش یاافزایش وزنتون ندارن.

6-لازم نیست یه كیف پراز لوازم بی فایده رودنبال خودتون راه بندازین.

7-آماده شدن ورفتنتون به حموم فقط 10دقیقه طول میكشه.

8-همكاراتون نمیتونن اشكتون رودربیارن.

9-اگه توسه34 سالگی هم مجردباشین احدی بهتون گیرنمیده.

10-رنگ اجزای صورتتون درهرصورت طبیعیه.

11-بایه دسته گل میتونیدبسیاری ازمشكلات احتمالی روحل كنین.

12-وقتی قراره براتون مهمون بیادلازم نیست شمااتاق روجمع كنین.

13-بدون هدیه میتونیدبه دیدن تمام اقوام ودوستاتون برین.

14-میتونین آرزوی هرپست ومقامی روداشته باشین.

15-حداقل 20راه برای بازكردن درهربطری نوشابه داخلی وخارجی بلدین.

16-ضرورتی نداره كه روزتولددوستاتون یادتون بمونه.

17-وبالاخره روزی یه پیرمردموفق خواهیدشد!!

به این سایت رأی بدهید
یک شنبه 4 / 11 / 1392برچسب:, :: 20:3 ::  نويسنده : امید علیخانی

وقـتی پـیـرمرد با دیدن دختـران جوگـیر می شود ( تصویر )


به این سایت رأی بدهید
یک شنبه 4 / 11 / 1392برچسب:, :: 19:58 ::  نويسنده : امید علیخانی

 دوچرخه یکی از بهترین وسیله های حمل و نقلی در میان تمام وسایل دوست دار محیط زیست است که البته یکی از خطرناکترین وسیله های دنیا نیز به حساب می آید. ولی فرض کنید از میان دوچرخه ها خطرناک ترین آن را سوار شده باشید.

 

"کولین فورز" یک گاراژ دار در انگلستان است که چندی پیش خطرناکترین دوچرخه دنیا را به نمایش گذاشت. این دوچرخه یا یک موتور جت کار می کند و ظاهری بسیار عجیب دارد و البته بیشتر به عنوان دوچرخه ای خیلی سریع شناخته می شود.

 

این فرد به عنوان مخترع بلندترین موتورسیکلت دنیا نیز شناخته می شود که حالا با این دوچرخه قصد آن را داشته است که به عنوان سازنده سریع ترین دوچرخه دنیا نیز شناخته شود.

 

 

این دوچرخه در تست های خود توانسته است به سرعت 80 کیلومتر در ساعت نیز برسد و البته همانطور که به نظر می رسد نا امن ترین لحظات دنیا را می توان بر روی این دوچرخه تجربه کرد.

 

این دوچرخه تماما از وسیله های ساده خودروهای اسقاطی ساخته شده است و هنگامی که گاز می دهد آتشی عجیب از لوله اگزوز آن خارج خواهد شد. سازندگان آن می گویند این دوچرخه فقط یکبار به سقف سرعت خود رسیده است.

به این سایت رأی بدهید
یک شنبه 4 / 11 / 1392برچسب:, :: 19:54 ::  نويسنده : امید علیخانی
 
 بدبخت داغون شد رفت واسه شادی روحش 1 دقیقه سکوت میکنیم خخخ
 
عکس های خنده دار و دیدنی اول هفته !
 
اعتماد بنفسش از پهنا تو حلقم
 
عکس های خنده دار و دیدنی اول هفته !

 
عکس های خنده دار و دیدنی اول هفته !
 
برای دیدن تمام عکس ها به ادامه مطلب برید
 
 برید ببینید چی براتون گذاشتم
 خواهشا برای تشکر نظر بدید
به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
یک شنبه 4 / 11 / 1392برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : امید علیخانی

محمد رضا گلزار در زمان نوجوانی ! (عکس) www.taknaz.ir

بدون شرح !!

 

محمد رضا گلزار در زمان نوجوانی ! (عکس) www.taknaz.ir


محمد رضا گلزار در زمان نوجوانی ! (عکس) www.taknaz.ir

یه نظر بده 30ثانیه طول نمیکشه خواهشا

به این سایت رأی بدهید
یک شنبه 4 / 11 / 1392برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : امید علیخانی
 

ا مسیر طولانی طی کرده ایم تا به اینجا رسیده ایم. و می دانیم که همه موجودات با گذشت زمان تکامل یافته و تغییرات ظاهری زیادی داشته اند.

 
انسان هم از این موضوع مستثنی نبوده و شاهد تغییرات زیادی در خودمان بوده ایم که مهمترین آن در جمجمه بوده است. آنجا که مغز ما رشد فزاینده ای پیدا کرده و ما را در وضعیت امروزی قرار داده است.
 
اما قرار نیست که چهره ما به همین شکل باقی بماند و در طول زمان دستخوش تغییرات خواهیم شد. به همین خاطر یک طراح دیجیتال با کمک چند متخصص ژنتیک دست به کار شده اند تا چهره آینده بشر را رسم کنند.
 
آنها سعی کرده اند که تغییرات ظاهر انسان را طی ۲۰۰۰۰ سال آینده، ۶۰۰۰۰ سال و ۱۰۰۰۰۰ سال آینده پیش بینی کنند.
 
انسان معمولی در زمان حاضر!
 

عکس: چهره انسان تا ۱۰۰۰۰۰ سال آینده

بقیه عکسها در ادامه مطلب ...

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
یک شنبه 4 / 11 / 1392برچسب:, :: 19:39 ::  نويسنده : امید علیخانی

تصاویری متحرک از سقوط شهاب سنگ در روسیه :

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
 

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

نظر یادت نره خواهشا

به این سایت رأی بدهید
یک شنبه 4 / 11 / 1392برچسب:, :: 19:31 ::  نويسنده : امید علیخانی

به این سایت رأی بدهید
درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید هدف ما از این وبلاگ نشان دادن زیباترین عکسها وجالب ترین انهاست وازشما خواهشمندیم با نظراتتون مارا خوش حال نمایید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zarin و آدرس zarinland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1