zarinland (سرزمین طلایی)
سرزمین طلایی

   نظریادتون نره نظر شما باعث میشه مطالب زیادی بزاریم:

screenhunter_01-aug.-10-23.17.jpg

به این سایت رأی بدهید
چهار شنبه 21 / 5 / 1392برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : امید علیخانی

 مسعود کیمیایی اخرین همسر گوگوش در ایران نظر؟

 masoud-gogoosh-www-overdoz-ir.jpg

به این سایت رأی بدهید

                           

فارس نیوز یکی از بزرگترین سایت های خبری در ایران است. شما می توانید از طریق تلویزیون ، سایت های خبری و همچنین رادیو پیگیر اخبار مختلفی باشید ، اما سایت های خبری به دلیل اینکه هر زمانی که شما بخواهید به آن می توانید دسترسی داشته باشید ، یکی از بهترین گزینه های اطلاع رسانی هستند . اما مشکل اینجاست که چک کردن مداوم سایت های خبری نیز از ما زمان زیادی خواهد گرفت ! اما این مشکل به سادگی و با استفاده از نرم افزار های اخبار قابل حل می باشد که نمونه ی بهترین آن ها ، نرم افزار فارس نیوز می باشد .

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
چهار شنبه 21 / 5 / 1392برچسب:عکس بچگی کامران وهومن , :: 12:18 ::  نويسنده : امید علیخانی

 برایدیدن تصویر باه ادامه مطلب بروید  اگر از این عکسی که گذاشتیم دوسش دارید یه نظر بدبد تااضافه کنیم

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

قطعا در خاطرتان هست که در سال هایی نه چندان دور عروسکی ساده و دوست داشتنی با نام کلاه قرمزی در فیلم کلاه قرمزی و پسرخاله کودک و بزرگ را مجذوب خود کرده بود ! بعد از آن فیلم بیاد ماندنی عروسک کلاه قرمزی در برنامه های دیگر و در نوروز ها میهمان خانه های ما می شد و ما ساعت ها برای دیدنش انتظار می کشیدیم . اما دیگر انتظار کافیست ! به دلیل محبوبیت ویژه ی این عروسک دوست داشتنی 

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
چهار شنبه 21 / 5 / 1392برچسب:نصب,ویندوز,نصب ویندوز,هشت ,,آموزش,تصویری,install,win,8,windows,picture,Eight, :: 3:37 ::  نويسنده : LORD

 

برای یادگیری نصب ویندوز8 به صورت تصویری به ادامه مطلب بروید

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

برای یادگیری نصب ویندوز 7 به صورت تصویری به ادامه مطلب بروید

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

برای یادگیری نصب ویندوز XP به صورت تصویری، به ادامه مطلب بروید

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

ترفند میانبری کلیدهای ویندوز
برای مشاهده ی کلید های میانبر به ادامه مطلب بروید
 
به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

برای اکثر افراد VLC محبوب ترین پخش کنندۀ فایل های تصویری و صوتی میباشد، به خاطر اینکه این پلیر خارق العاده هر چیزی را که داخلش بیاندازی پخش میکند. این پلیر احتیاج به دانلود Codec ندارد و خودش به تنهایی همه فن حریف و کاملاً رایگان است.اما VLC خیلی کارهای دیگر هم انجام میدهد که در ادامه مطلب لیستی از این کارها را مشاهده میکنید. ببینید چند تاش رو بلدید و چند تاش رو نمیدونستید؟

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 پیغام های خطای مرورگر


بدون شک برای شما هم پیش آمده که گاه و بیگاه هنگام وبگردی تان با صفحه پیغام های خطای مرورگر روبرو شده باشید. در این مقاله سعی داریم به برخی از رایج ترین پیغام ها و معنی آنها بپردازیم تا ببینیم با دیدن هر یک چه باید انجام دهیم.

نکاتی که هر مرورگر نشان می دهد و کلمات صفحه پیغام خطای آنها با یکدیگر فرق می کند. صفحه ایراد گواهی یا اخطار بدافزار در هر مرورگری به شکلی متفاوت دیده می شود. اما انواع مختلف صفحه های ایراد و خطا تقریبا در همه مرورگرها معنا و مفهوم یکسانی را می رسانند.

اگر شما هم مرتبا با این پیام ها دست به گریبان هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره بدانیم.
به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
چهار شنبه 21 / 5 / 1392برچسب:نرم ,افزار,, ,Powe,r,DVD, Ultra, :: 1:57 ::  نويسنده : یزدان مرادی

 

نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra معروفترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری ارائه شده است. نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.

اولین نرم افزاری که به صورت کاملا جدید و نو تکنولوژی سه بعدی را به رایانه ها و تماشای فیلم ها کشانده است و شاید این مهم ترین خصوصیتی است که در این نسخه نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra به چشم می خورد. کیفیت HD در این نرم افزار بسیار بهبود یافته به طوری که کاربر در هنگام مشاهده یک فیلم گویی تصاویر زنده آن را مشاهده می کند. پشتیبانی از سه فرمت بسیار رایج MKV ، ۳GP و FLV که امروزه به دلیل شرایط مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بخشی دیگر از قابلیت هایی است که در PowerDVD 13 قابل دسترس خواهند بود.

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

 

انقلابی نوین در اجرای ویدئوهای آنلاین

Real Player یک نرم افزار چند منظوره جهت پخش انواع فرمتهای دیجیتال می باشد که تمام نیازهای شما پیرامون یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال را پاسخگو می باشد. این نرم افزار با ارائه محیط کاربرای تعاملی به شما امکان مدیریت بهتر فایل های چندرسانه ای را می دهد. از جمله امکانات این نرم افزار میتوان به توقف لحظه ای و بازگرداندن مدیاهای پخش زنده، انتقال موزیک به CD و فلش(قطعات قابل حمل)، پخش شفاف و روان با در اختیار گذاشتن چندین کانال و پشتیبانی از صدای فراگیر در کنار قابلیت دسترسی به ۳۲۰۰ایستگاه رادیویی می توان نام برد. این نرم افزار امکان دانلود و پخش موزیک هایی را که بر روی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod فراهم می آورد و همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار برروی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. گذشته از قابلیتهای آنلاین این نرم افزار قادر به پخش انواع فرمتهای رایج صوتی و تصویری و همچنین فایل های فرمتهای ra و یا ram است.

 

 

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

پخش انواع فایلهای صوتی و تصویری همیشه در ویندوز مشکلاتی دارد و داشته است. با آمدن فرمت های مختلف صوتی و تصویری و Codec های متنوع و جدید متعلق به آنها پلیرها نتوانستند آنها را به طور کامل پشتیبانی کنند. در ضمن اضافه کردن Codec به Player باعث افزایش حجم آن می شود که معمولا شرکتهای سازنده این کار را انجام نمی دهند.

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

Microsoft Office Professional Plus 2013 ( آفیس ۲۰۱۳ ) همچنین موسوم به آفیس ۲۰۱۳ و با اسم کد آفیس ۱۵ که شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز ساخته شده‌T  که برای  استفاده به روش لمسی، قلم نوری ، موس و کیبورد بهینه سازی شده است . توانسته جایگاه خوبی بین کاربران باز بکند . این سری از مجموعه آفیس ۲۰۱۳ با ظاهری بسیار کاربر پسند با پس زمینه سفید و استفاده از رنگ های ساده توانسته محیطی بسیار ساده و در عین حال زیبایی را خلق نمایید .

 
به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 


با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.

 
به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

نرم افزاری كه به تازگی نسخه به روز شده آن  برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader v9.3 نام دارد . كاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امكاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی كرد. مهم ترین قابلیتی كه در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است .

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

در این مقاله شما را با نرم افزار Adobe Acrobat Reader آشنا خواهیم نمود و سپس به آموزش این نرم افزار کاربردی خواهیم پرداخت

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

 

  اگر از افرادي هستيد كه وب گردي كار اساسي شماست و شب و روز در حال سر زدن به سايت هاي مختلف هستيد توصيه ما اين است كه تمام اين مقاله را حفظ كنيد و ياد بگيريد زيرا بسيار بسيار براي شما كارامد است.

اين ترفند ها در واقع راه هاي ميانبر براي دست يافتن به محتويات سايت هاست و به بهبود تلاش شما براي دستيابي به محتويات سايت ها كمك مي كند.

 

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

  تمامی اطلاعات درمورد نحوه کاربامودم و چگونگی ارتباطات مودم و...

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

   آماده سازی سیستم برای نصب ویندوز8

 

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

  ROOTچیست؟

 

برای مشاهده به ادامه ی مطلب بروید

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

امروزه همه ما همیشه یک حافظه فلش به همراه خود داریم و به هر جایی که میرویم ممکن است از کول دیسک‌ خود استفاده کنیم. از طرفی دیگر ویروس‌ها و کرم‌های زیادی نیز در کمین فلش مموری‌ ما نشسته‌اند.

اکثر این کرم‌ها به محض اتصال فلش به یو‌اس‌بی USB منتقل می‌شوند و یک فایل اتوران (AutoRun) در ریشه درایو ایجاد می‌کنند و باعث گسترش خود می‌شوند.

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 / 5 / 1392برچسب:دانلود,فلش,پلیر, :: 22:50 ::  نويسنده : یزدان مرادی

 

Adobe Flash Player فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به  نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 / 5 / 1392برچسب:فشرده,ساز, :: 22:44 ::  نويسنده : یزدان مرادی

 

WinRAR وینرر یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. نرم افزار WinRAR وینرر می تواند فایل های با فرمت RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE را از حالت فشرده خارج کند.

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 / 5 / 1392برچسب:مرورگر,گوگل,کروم, :: 22:33 ::  نويسنده : یزدان مرادی

 

دانلود گوگل کروم

Google Chrome 28.0.1500.94 Final

 

Google Chrome گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. مرورگر گوگل کروم بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های گوگل کروم می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 / 5 / 1392برچسب:نود,32,ویروس کش,, :: 20:37 ::  نويسنده : یزدان مرادی

 

 

 ESET NOD32 Antivirus + Antispyware :

این قسمت در حقیقت نسخه بهینه سازی شده محبوب ترین نرم افزار ESET یعنی NOD32 Antivirus v2.7 می باشد
این بهینه سازی باعث ایجاد تغییرات زیر شده است:
- افزایش سرعت جستجو، پاک کردن انواع آلودگی ها. هم اکنون آنتی ویروس این بخش به طور هوشمندانه ای و بدون نیاز به عکس العمل  کاربران انواع آلودگی ها را تشخیص داده و آنها را از بین می برد
- قابلیت Scan کردن کامپیوتر در background و اشغال کردن درصد کمتری از منابع سیستمی برای پایین نیامدن کارایی سیستم در هنگام کار کردن با آن
- قابلیت جستجوی فایل های Archive  شده
- بهینه سازی قسمت آپدیت. کمتر شدن حجم آپدیت ها نسبت به نسخه 2.7
- محافظت از ایمیل ها برای کاربران Outlook Express

ESET Personal Firewall :
دارای فایروالی قدرتمند که تمامی ترافیک های رد و بدل شده بین کامپیوتر محافظت شده و دیگر کامپیوتر ها را در یک شبکه محلی زیر نظر می گیرد
برخی از کارایی های این فایروال:
- مرور همیشگی برنامه هایی که از پروتکل های HTTP و POP3 استفاده می کنند (این پروتکل ها برای وبگردی ،  گرفتن و فرستادن ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند) برای آلودگی ها
- جلوگیری از حملات در شبکه های سطح پایین که امنیت کمتری دارند
- فیلتر کردن اطلاعات ورودی و خروجی بر اساس قوانینی که کاربر وضع می کند
- زیر نظر گرفتن همیشگی تغییرات صورت گرفته در فایل های اجرایی

 ESET Anti Spam :
این قسمت برای جلوگیری از رسیدن ایمیل های ناخوسته کاربرد دارد قابلیت های این قسمت عبارتند از:
- پشتیبانی از فرمت RCF ایمیل ها
- قابلیت ایجاد Blacklist و Whitelist
- قابلیت کنترل چندین پیام به صورت همزمان
- یکپارچگی کامل با نرم افزار Microsoft Outlook
 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Eset Smart Security Business Edition :
- دارای Firewall و Antispam جامع و کامل
- بهتر شدن محیط گرافیکی نرم افزار
- دارای 2 حالت عملیاتی مختلف برای کاربران معمولی و پیشرفته
- بهبود و خودکارسازی عملیات پاک کردن
- آپدیت های همیشگی
- تنظیمات Export / Import
- و ...

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

skype

Skype یک نرم افزار پیام رسان است که بارزترین ویژگی آن تماس های صوتی با کیفیت و رایگان PC2PC می باشد . شما برای استفاده از این نرم افزار نیاز به یک اکانت در اسکاپ همانند یاهو مسنجر دارید . پس از نصب نرم افزار می توانید با دوستان دیگرتان در اسکایپ از طریق متن صوت ارتباط برقرار کنید . همچنین قادر به انتقال فایل ها نیز از طریق همین نرم افزار می باشید. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارد . از دیگر خصوصیات این برنامه کامپیوتری امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله وبکم و قابلیت ویدئو  کنفرانس تا چهار نفر به صورت هم زمان می باشد . از ویژگی های  دیگر Skype می توان به امکان تماس تلفنی با شماره تلفن های همراه و ثابت در تمامی کشورها با هزینه بسیار پایین و کیفیت بالاتر از تماس ها تلفنی معمولی اشاره کرد.

 

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید هدف ما از این وبلاگ نشان دادن زیباترین عکسها وجالب ترین انهاست وازشما خواهشمندیم با نظراتتون مارا خوش حال نمایید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zarin و آدرس zarinland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 1410
بازدید کل : 123772
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1